fbpx
  • 3
  • 4

Wycieczka do Białki Tatrzańskiej

28lutego 2024 r., ruszyliśmy na można już powiedzieć, coroczną zimową wyprawę w Tatry. Pierwszego dnia podzieliliśmy się na 2 grupy - łyżwiarzy i narciarzy. Każdy z nas realizował się sportowo według własnych umiejętności. Wieczorem czekała już na nas zaprzyjaźniona Pani Ania z gorącym obiadem i domowym ciastem. Później zasiedliśmy do wspólnego śpiewania przy akompaniamencie gitarowym Pana Łukasza Zacha. Integracja międzyklasowa pełna była zabawy i śmiechu. Następnego dnia po śniadaniu, pod opieką przewodniczki TPN - przesympatycznej Pani Beaty (nomen omen) Giewont, wyruszyliśmy na górską wędrówkę do schroniska "Murowaniec" na Hali Gąsienicowej. Wytrwalsza ekipa poszła dalej na Przełęcz między Kopami, skąd podziwiała majestatyczny Giewont. Dzięki wspaniałej pogodzie i klarowności powietrza widoki były niezapomniane! Wieczorem mieliśmy okazję do relaksu i wygrzania zmęczonych mięśni w termach Gorący Potok w Szaflarach. Trzeci, niestety ostatni, dzień wycieczki spędziliśmy w Zakopanem. Najpierw seans w kinie 7D, następnie obiad na Krupówkach i powrót do Tarnowa. Zapraszamy do galerii zdjęć.

Warto zobaczyć

Trochę historii...

Odwiedza nas 164 gości oraz 0 użytkowników.