fbpx
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

mLegitymacja

mLegitymacja to legitymacja szkolna w telefonie będąca częścią aplikacji mObywatel. Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję papierową dokumentu. W tym mobilnym dokumencie zapisane są wszystkie dane, które można znaleźć w papierowej legitymacji: imię i nazwisko ucznia, numer legitymacji, datę wydania, termin ważności, status użytkownika (uczeń), datę urodzenia, PESEL, adres zamieszkania, nazwę i adres szkoły. Uczniowie mogą korzystać z mLegitymacji w tych samych sytuacjach, w których obecnie korzystają z „tradycyjnych” dokumentów: podczas kontroli biletów, przy zakupie biletów do kina itp. Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okres ważności wydanej wcześniej wersji papierowej. W przypadku utraty ważności „tradycyjnej” legitymacji, mobilna wersja dokumentu będzie unieważniana.

Regulamin usługi mLegitymacja szkolna:
https://www.mobywatel.gov.pl/mobywatel.mlegitymacjaszkolna.regulamin.3.0.0.pdf
Informacje o usłudze mLegitymacja:
https://www.gov.pl/web/mobywatel-w-aplikacji/mlegitymacja-szkolna

Wymagania sprzętowe – telefon z systemem operacyjnym Android w wersji co najmniej 6.0. lub IOS (wersja 10.3 lub nowsza)

Aby uruchomić mLegitymację należy:
Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji (do pobrania). Pobrać Aplikację mObywatel, potwierdzić regulamin. Po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu.

Warto zobaczyć

Trochę historii...

Odwiedza nas 206 gości oraz 0 użytkowników.