fbpx
  • 3
  • 4

Fotoaktywni w Tatrach

W dniach 8-9 października wyruszyliśmy na wycieczkę w góry, aby naładować nasze wewnętrzne baterie, a rozładować te w aparatach zapełniając ich karty pamięci cudownymi zdjęciami. W pierwszym dniu wyjazdu dotarliśmy do Doliny Strążyskiej nad wodospad Siklawica, gdzie rozłożyliśmy sprzęt i wykonywaliśmy zdjęcia z użyciem filtrów szarych oraz rozpoczęliśmy zdjęcia do fotomaratonu. Następnie udaliśmy się do centrum Zakopanego na Krupówki, gdzie nieco odpoczęliśmy i kontynuowaliśmy fotomaraton. Wieczorem, kiedy już skończyliśmy naszą wędrówkę i zatrzymaliśmy się na nocleg w Murzasichlu, nie obyło się bez dobrego grilla oraz śpiewu przy akompaniamencie gitary.

Drugiego dnia po śniadaniu podjęliśmy kolejne wyzwania. Droga z przewodnikiem prowadziła przez Złotą Dolinę do Rusinowej Polany, a w przerwie udaliśmy się do Sanktuarium MB Jaworzyńskiej. Kiedy nasyciliśmy się widokami z Rusinowej Polany grupa zawziętych fotografów ruszyła dalej wymagającym szlakiem na Gęsią Szyję i do Wodogrzmotów Mickiewicza, a ci bardziej zmęczeni zdecydowali się na lżejsze zejście. Wróciliśmy z pełnymi kartami pamięci w aparatach. Długa droga dała nam nieco w kość, ale trzeba przyznać, że się opłacało. Oby było więcej takich wyjazdów!

Zapraszamy do fotogalerii!

Warto zobaczyć

Trochę historii...

Odwiedza nas 128 gości oraz 0 użytkowników.