fbpx
  • 4

1TM w Bieszczadach

Bieszczady 1TM 07.10.2020 – 09.10.2020

Nasza wyprawa rozpoczęła się od zbiórki o godzinie 7:00 i 4-godzinnej podróży do Rzepedzi, gdzie mieliśmy możliwość przyglądania się procesowi obróbki drewna w zakładzie przemysłu drzewnego: od ściętego drzewa, do gotowych produktów meblowych. Po zwiedzaniu krótki spacer, po czym zmęczeni i pełni emocji z całego dnia pojechaliśmy na nocleg do młodzieżowego schroniska w Wetlinie. Po zakwaterowaniu zajęliśmy się przygotowaniami ogniska. Przy ognisku, zajadając kiełbaski i ziemniaki, umilaliśmy sobie czas śpiewaniem i graniem na ukulele.

Kolejnego dnia nasze plany popsuła pogoda, lecz my nie daliśmy za wygraną i udaliśmy się do zagrody żubrów w Mucznem. Marszowym krokiem podążaliśmy za naszą wspaniałą przewodniczką, a zarazem wychowawczynią, by zobaczyć grekokatolicką cerkiew w Łopience. Po drodze mogliśmy oglądać oryginalne retorty (piece do wypalania węgla drzewnego), pracujących przy nich smolarzy i dowiedzieć się co nieco o tym procesie. Wracając z gór, cali przemoczeni, skakaliśmy po kałużach (rodzice nie byliby zachwyceni) ciesząc się jak dzieci. Szczęśliwi wróciliśmy do schroniska by wspólnie zjeść żurek, który sami ugotowaliśmy:)). Po zakończonej uczcie, wspólnie graliśmy w mafię.

Ostatni dzień zaczęliśmy bardzo aktywnie: od porannej gimnastyki prowadzonej przez Pana Rafała Świątka. Po śniadaniu spakowaliśmy swoje rzeczy i posprzątaliśmy pokoje i ruszyliśmy w drogę powrotną. Zatrzymaliśmy się, by obejrzeć zaporę w Solinie. Podziwialiśmy piękne widoki kupując pamiątki i marnując pieniądze na gry. Droga do domu minęła bardzo szybko, byliśmy zawiedzeni, że tak szybko upłynęły trzy dni, jednak cieszyliśmy się bardzo, ponieważ zostały fajne wspomnienia i nie wiadomo kiedy znów będziemy mogli gdzieś pojechać tak zgraną ekipą.

Zdjęcia z wycieczki można zobaczyć w galerii.

Warto zobaczyć

Trochę historii...

Odwiedza nas 66 gości oraz 0 użytkowników.