fbpx
  • 1
  • 2
  • 3

„KIM BĘDĘ”

Cel konkursu: Celem konkursu jest zainspirowanie do poszukiwań informacji o zawodach i świecie pracy. Rozwijanie postawy tolerancji oraz szacunku dla ludzi wykonujących różne zawody. Rozwijanie kreatywności, wrażliwości estetycznej i aktywności twórczej.

Organizator konkursu: Organizatorem konkursu jest Fundacja Honor Pomagania Dzieciom. Adres do korespondencji: Ul. Gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 39 lok. 203, 03-982 Warszawa, www.fundacjahpd.pl, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 Zasięg konkursu: Konkurs organizowany jest na terenie całej Polski.

 Czas trwania konkursu: termin oddawania prac konkursowych kończy się 22 września 2020 r.

Zadania konkursowe: Zadaniem konkursowym jest przygotowanie w formie papierowej plakatu o wymiarach: 50cm x 70cm (nie większy). Każdy z uczestników konkursu przygotowuje jedną indywidualną pracę plastyczną, w dowolnej technice graficznej lub malarskiej prezentującą wymarzony dla siebie zawód. W konkursie biorą udział tylko prace wykonane samodzielnie

Nagrody: Nagrodą w konkursie jest dofinansowanie do 7 dniowego pobytu (6 noclegów) w Zakopanem w Hotelu PRL lub w Kawęczynku na Roztoczu w Ośrodku Ostoya Roztocze. W roku szkolnym 2020/2021 , w wyznaczonym przez Fundację terminie i miejscu (październik 2020r. – luty 2021r.)

 I Miejsce. 50% dofinansowania do 7-dniowego pobytu dla całej klasy w Zakopanem lub w Kawęczynku na Roztoczu.

 II Miejsce. 40% dofinansowania do 7-dniowego pobytu dla całej klasy w Zakopanem lub w Kawęczynku na Roztoczu.

 III Miejsce. 30% dofinansowania do 7-dniowego pobytu dla całej klasy w Zakopanem lub w Kawęczynku na Roztoczu.

Nagrody przyznawane są przez Radę Fundacji Honor Pomagania Dzieciom.

Regulamin konkursu dostępny na:  https://www.fundacjahpd.pl/

Wszelkich dodatkowych informacji udziela  Pani Iwona Gniewek i Pani Beata Witek.

Zapraszamy uczniów naszej szkoły do Wolontariatu Koleżeńskiego "Mary i Max", który polega na daniu drugiej osobie swojego czasu - tylko i aż tyle. Wiele osób z autyzmem i zespołem Aspergera cierpi z powodu braku znajomych i przyjaciół.
Pomóż to zmienić. Zapisz się do Bazy Dawców Czasu.

Zarejestruj się na stronie: www.wolontariatkolezenski.pl, wypełnij formularz, dołącz do Bazy Wolontariuszy.
Czekaj na kontakt! Do Ciebie należy decyzja, czy możesz wziąć udział w programie i stać się kolegą lub koleżanką osoby z autyzmem!

Ważne - żeby zostać Dawcą Czasu, trzeba mieć ukończone 14 lat!

Dodatkowych informacji udziela p.Monika Zachara

Drodzy nauczyciele, rodzice, nasi znajomi. Z uwagi na panujące obostrzenia epidemiologiczne jednak nie uda nam się spotkać z Państwem w pałacyku BWA, aby zaprezentować Wam nasze prace. Tym samym przedstawiamy ponownie Państwu naszą prezentację online. Dziękujemy, że chociaż w taki sposób zechcieli Państwo obejrzeć nasze prace. Życzmy miłego odbioru. Z poważaniem klasa 4TF

 AKTUALIZACJA  W dniach od 4 do 10 września 2020 r. odbędzie się skup podręczników. W dniach od 14 do 16 września odbędzie się sprzedaż skupionych podręczników. Każdy uczeń, który chciałby sprzedać podręcznik na kiermaszu proszony jest o podpisanie go swoim imieniem i nazwiskiem, klasą oraz wycenę (ołówkiem na pierwszej stronie). Podręczniki proszę przynosić do Zakątka. W przypadku, kiedy uczeń nie wyceni podręcznika, zrobi to opiekun kiermaszu - p. Paulina Kuta i p. Justyna Bodzioch. ZAPRASZAMY!
W poniedziałek sprzedaż podręczników będzie prowadzona w godzinach 10:30 - 12:30.

Zrób własny projekt społeczny!
Zdobądź międzynarodowy certyfikat i lepszą pracę!

Miasto które we wrześniu tego roku wyjeździ najwięcej kilometrów, zdobywa tytuł Rowerowej Stolicy Polski. By włączyć się do akcji należy ściągnąć aplikację i we wrześniu jak najczęściej jeździć rowerem!

W zakładce dotyczącej procedur COVID-19 opublikowane zostały "Zasady bezpiecznego korzystania z biblioteki szkolnej". Prosimy o zapoznanie się z wymienionymi zasadami.

W dniach 11, 14 i 15 września 2020 r. w auli szkolnej wykonywane będą zdjęcia klasowe.
Dodatkowo będzie możliwość zrobienia zdjęć do dokumentów (dowód osobisty, prawo jazdy, wiza, paszport).
Obowiązuje strój galowy!

Harmonogram wykonywania zdjęć dostępny jest tutaj.

Trwa nabór wniosków o jednorazowe stypendium Prezydenta Miasta Tarnowa dla uzdolnionych uczniów za rok szkolny 2019/2020. 

Termin składania wniosków: do 30.11.2020 r. Jest to termin nieprzekraczalny. Wnioski błędnie wypełnione, niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Przypominamy o terminie poprawkowego egzaminu maturalnego, który został wyznaczony na 8 września 2020 r. Początek o godzinie 14:00

Egzaminy odbędą się w tzw. reżimie sanitarnym, podobnie jak miało to miejsce w czerwcu. Nie zapomnijcie o maseczkach i własnych przyborach do pisania!

Wnioski o Stypendium szkolne o charakterze socjalnym można składać do dnia 15 września 2020 roku. Dochód umożliwiający ubieganie się o stypendium szkolne w przeliczeniu na osobę w rodzinie, nie może przekroczyć 528,00 netto w miesiącu poprzedzającym złożenie wniosku. Szczegółowych informacji udziela p. Monika Zachara
Dodatkowe informacje tutaj.

Zebrania z rodzicami uczniów przyjętych do klas pierwszych na rok szkolny 2020/2021 odbędą się w czwartek 3 września 2020 r. o godz. 15.30. Harmonogram zebrań dostępny jest tutaj.

Ze względu na wagę poruszanych spraw oraz zalecenia epidemiczne prosimy o obecność jednego z rodziców/opiekunów prawnych. W przestrzeniach wspólnych (korytarze, klatki schodowe), zalecamy stosowanie maseczek.  

Serdecznie zapraszamy!

Szanowni Państwo,
1. Do "zestawu" procedur wprowadzamy kolejną procedurę dotyczącą Zasad bezpiecznego korzystania z pojazdów publicznego transportu zbiorowego w trakcie epidemii (patrz INFORMACJE - Procedury COVID 19, pkt.4)
2.  W Procedurze organizacji bezpiecznych warunków kształcenia i pracy w ZSOiT i. Jana Szczepanika w Tarnowie w związku z pandemią choroby COVID – 19 (pkt.1), w Postanowieniach ogólnych wprowadzono zapis: 
Po przyjściu do szkoły uczniowie/ nauczyciele/ pracownicy dezynfekują ręce. Zaleca się noszenie maseczek przy wejściu do szkoły oraz przy poruszaniu się w przestrzeniach użyteczności wspólnej
takiej jak korytarze, toalety czy szatnie. W klasach UCZNIOWIE nie muszą nosić maseczek.

 Szanowni Państwo,
Drodzy Uczniowie, Rodzice, Grono Pedagogiczne oraz Pracownicy administracji i obsługi. Witam Państwa serdecznie, a szczególne słowa powitania kieruję do tych, którzy po raz pierwszy przekraczają próg Szkoły Szczepanika. Również przyszłym maturzystom i uczniom zdającym w tym roku egzaminy zawodowe życzę wszelkiej pomyślności!

 

1 września 2020 r. (wtorek) zgodnie z kalendarzem MEN przypada rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021.

Ze względu na stan epidemiczny odbędzie się ono w Naszej Szkole.

O godz. 8.00 odprawiona zostanie Msza Św. w Bazylice Katedralnej. 
Spotkania z wychowawcami odbywać się będą w salach według następującego przydziałuObowiązuje strój galowy!
Zobowiązuje się uczniów do unikanie skupisk ludzkich wokół szkoły, przed i po spotkaniu z wychowawcami. Podczas spotkań z wychowawcami prosimy zachować bezpieczne odległości. W przestrzeniach wspólnych na terenie szkoły zalecamy używanie maseczek. 

Życzymy Wam, drodzy Uczniowie (szczególnie pierwszoklasiści!), aby nadchodzące miesiące były nie tylko czasem wytężonej pracy, ale niosły ze sobą także wiele radości i zadowolenia z rozwoju własnych zainteresowań i uzdolnień.

Plan lekcji na nowy rok szkolny 2020/2021 dostępny jest tutaj oraz w zakładce: informacje - plan zajęć. Zapraszamy do zapoznania się z nowym planem!

Szanowni Państwo, poniżej przedstawiany procedury i wytyczne związane z pandemią COVID19 w Szkole Szczepanika:

Przypominamy, że informacje dotyczące podręczników na rok szkolny 2020/2021 znajdują się na stronie Szkoły w zakładce INFORMACJE>Podręczniki, jednakże prosimy o wstrzymanie się z zakupem podręczników do września.

informujemy, że odbiór ŚWIADECTW DOJRZAŁOŚCI przez Absolwentów odbędzie się 11 sierpnia 2020 r. (wtorek)  w godzinach 8:30 - 13:30 w sali nr 2 z zachowaniem reżimu sanitarnego. Czekając na odbiór świadectwa prosimy zachować odpowiedni odstęp (co najmniej 1,5 m) oraz mieć zakryte usta i nos. Na teren szkoły mogą wejść wyłącznie osoby z zakrytymi ustami i nosem (maseczką, przyłbica – w szczególności w przypadku osób, które ze względów zdrowotnych nie mogą zakrywać ust i nosa maseczką). Zakrywanie ust i nosa obowiązuje na terenie całej szkoły!

Kochana Rodzino Szkoły Szczepanika, czerwcowe upały przypomniały nam o wakacyjnych wędrówkach, plażach, szlakach turystycznych, osobliwościach regionów... W innych niż co roku okolicznościach witaliśmy lato. Miniony rok szkolny zaskoczył nas wszystkich scenariuszem wydarzeń, wcześniej zupełnie niewyobrażalnych. Był sprawdzianem naszej odpowiedzialności i kreatywności, trzeba było szybko zmodyfikować kalendarz, by sprostać nowym zadaniom. Udało się kontynuować naukę, wychowanie, uroczystości szkolne w formie zdalnej. Dziękuje wszystkim za współpracę. Życzę tak potrzebnego słońca, miłego spędzania wolnego czasu, ciekawych relacji i nowych znajomości. Miejmy jednak na uwadze zachowanie środków bezpieczeństwa. 
Życzę szczęśliwego powrotu do szkoły we wrześniu. 

Magdalena Siedlik
 Dyrektor Szkoły

Wakacje to czas beztroski i radości: leniwe pobudki, biwakowanie pod gwiazdami, dużo ciepłych rozmów i ważnych spotkań. Zadbajmy jeszcze, aby były bezpieczne, zarówno w podróży jak i podczas pobytu nad wodą czy w górach, abyście wrócili z zapasem sił i niewyczerpanych pokładów energii, gotowi do podjęcia nowych wyzwań i realizacji marzeń. Wypoczywajmy bezpiecznie!

Przydatne linki:

https://bezpiecznewakacje.pl/

https://akademia.nask.pl/publikacje/przewodnik_wakacje_2018.pdf

Ważne telefony:

  • 112 - Europejski Numer Alarmowy
  • 999 - Pogotowie Ratunkowe
  • 998 - Straż Pożarna
  • 997 - Policja
  • 601 100 100 – WOPR (Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe)
  • 601 100 300 / 18 20 63 444 TOPR (Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe)
  • 985 / 601 100 300 GOPR (Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe)
  • 800 100 100 – bezpłatna i anonimowa pomoc telefoniczna dla rodziców w sprawie bezpieczeństwa dzieci
  • 800 080 222 – całodobowa bezpłatna infolinia dla dzieci, młodzieży, rodziców i pedagogów – fundacja Itaka
  • 801 199 990 – Narkomania (telefon zaufania Krajowego Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii)
  • 801 889 880 – Uzależnienia behawioralne (Telefon Zaufania Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii)
  • 22 628 99 99 – Telefon zaufania dla ofiar i świadków handlu ludźmi
  • 116 111 – bezpłatny, anonimowy telefon zaufania dla młodzieży

Uwaga! Wypełnienie wniosku w systemie elektronicznej rekrutacji (https://malopolska.edu.com.pl/) NIE JEST równoważne ze złożeniem wniosku do szkoły pierwszego wyboru!. Po uzupełnieniu wniosku w systemie elektronicznej rekrutacji należy go wydrukować i podpisać. Oprócz kandydata wniosek musi podpisać także rodzic/opiekun prawny. Wydrukowany i podpisany wniosek (wraz ze świadectwem ukończenia szkoły podstawowej) należy dostarczyć do szkoły pierwszego wyboru celem jego weryfikacji do dnia 10 lipca 2020 r. do godz. 15:00

26 czerwca 2020 r. zgodnie z kalendarzem MEN przypada zakończenie roku szkolnego 2019/2020, ze względu na stan epidemiczny odbędzie się ono w Naszej Szkole w piątek i poniedziałek (26 i 29 czerwca 2020 r.). O godz. 8.00 odprawiona zostanie Msza Św. w Bazylice Katedralnej.  Spotkania z wychowawcami odbywać się będą w salach według następującego przydziału. Obowiązuje strój galowy! Zobowiązuje się uczniów do unikanie skupisk ludzkich wokół szkoły, przed i po spotkaniu z wychowawcami. Podczas spotkań z wychowawcami prosimy zachować bezpieczne odległości oraz zakładać maseczki na terenie szkoły. 

Patron naukowy:

Partnerzy:
                                  

banner-szkola-1000-lecia.jpg

Warto zobaczyć

Trochę historii...

Odwiedza nas 48 gości oraz 0 użytkowników.